Вітаю Вас, Гість

 

 

Фінансовий звіт про надходження та використання отриманих коштів за 9 місяців 2017 року

Ватутінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.№5 Ватутінської міської ради Черкаської області

 

І. За 9 місяців 2017 року з місцевого бюджету отримано фінансування по загальному фонду в сумі 760 433,28 грн.

Згідно кошторису загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 кошти витрачено на :

Перелік видатків

Сума

Заробітна плата

445724,33

Нарахування на заробітну плату

100733,70

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар :

- спортивна та шкільна форми дітям - сиротам

- канцелярські товари

- виготовлення документів про освіту

Разом

 

6000,00

762,00

109,20

6871,20

Медикаменти та перев’язувальні матеріали

1150,00

Оплата послуг (крім комунальних) :

- телекомунікаційні послуги

- обслуговування приладів обліку

- профдезроботи

- вивіз сміття

- обслуговування електрообладнання та електромережі

- доставка підручників

- оновлення комп’ютерної програми «М.Є.Док»

- технічна підтримка комп’ютерної програми «Курс Школа»

- поточний ремонт електромережі

Разом

 

1832,09

760,20

466,51

636,85

300,00

457,59

425,00

1150,00

17225,00

23253,24

Видатки на відрядження та курси підвищення кваліфікації

3758,27

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв :

- теплопостачання

- водопостачання

- електропостачання

Разом

 

153436,27

6741,79

18764,48

178942,54

 

 

 

 

ІІ. За 9 місяців 2017 року з державного бюджету отримано освітньої субвенції в сумі 2075319,18 грн.,

- на виплату заробітної плати педагогічним працівникам – 1 703 874,53

- нарахування на заробітну плату – 371 444,65

ІІІ. З обласного бюджету на виконання місцевих програм виділено субвенцію в сумі 30000,00 грн., за рахунок яких було здійснено монтаж світлопрозорих конструкцій з двокамерним енергозберігаючим склом та демонтаж існуючих конструкцій загальною площею 18,97 кв. м.

ІV. Відповідно до звіту про надходження і використання коштів , отриманих як плата за послуги :

Залишок коштів на спеціальному реєстраційному рахунку станом на 01.01.2017 року становив – 3345,94 грн.

За 9 місяців 2017 року надійшло 68181,46 грн. , за:

- батьківська плата за харчування дітей – 64708,44 грн.;

- оренду буфету – 390,82 грн.;

- здачу металобрухту та макулатури – 3082,20 грн.

Використано 66 076,36 грн. на :

- оплату продуктів харчування – 64838,66 грн.;

- оплату електропостачання – 23,64 грн.;

- обслуговування оргтехніки – 361,00 грн.;

- оплату за оголошення – 50,00 грн.;

- адміністративний збір – 480,00 грн.;

- оплату 30% від оренди в місцевий бюджет – 323,06 грн.;

Залишок коштів на 1.10.2017 року – 5451,04 грн.

 

 

 

 

V. Відповідно до звіту про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень :

Залишок коштів на спеціальному реєстраційному рахунку станом на 01.01.2017 року становив – 0 грн.

Протягом періоду отримано благодійні внески у вигляді товарів на загальну суму – 64133,21 грн.:

- продукти харчування – 107,82 грн.;

- господарчі товари – 298,10 грн.;

- будівельні матеріали – 14982,55 грн.;

- підручники – 32442,13 грн.;

- дзеркало – 600,00 грн.;

- подвійні дерев’яні двері – 15000,00 грн.;

- драбина – 700,00 грн.

VI. З бюджету розвитку міста виділено 12300,00 грн. на придбання холодильника.

 

 

  ВИТЯГ      
з річного розпису кошторисних планових асигнувань витрат освітньої субвенції з державного бюджету на 2017рік  
затверджений рішенням сесії міської ради від 29.12.2016 №25-4/ "Про міський бюджет на 2017рік"
1011020 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т.ч. школою – дитячим садком, інтернатом при школі) спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами (Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 )    
         
Код Найменування показників      
    загальний фонд    
1 2 3    
2000 Поточні видатки 2904643,00    
2110 Оплата праці 2380854,00    
2111 Заробітна плата 2380854,00    
2120 Нарахування на оплату праці 523789,00    
2200 Використання товарів та послуг 0,00    
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 0,00    
2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали 0,00    
2230 Продукти харчування 0,00    
2240 Оплата послуг (крім комунальних) 0,00    
2250 Видатки на відрядження 0,00    
2270 Оплата комунальних послуг та енергоносіїв 0,00    
2271 Оплата теплопостачання 0,00    
2272 Оплата водопостачання і водовідведення 0,00    
2273 Оплата електроенергії 0,00    
2282 Окремі заходи по реалізації державних програм, не віднесені до заходів розвитку 0,00    
2800 Інші поточні видатки 0,00