Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Червень » 14 » ЗВІТ директора на загальних зборах педагогічного колективу, членів батьківського комітету, Ради школи, батьків та представників органів г
16:06
ЗВІТ директора на загальних зборах педагогічного колективу, членів батьківського комітету, Ради школи, батьків та представників органів г

ЗВІТ

 директора  на загальних зборах педагогічного колективу, членів батьківського комітету, Ради школи, батьків та представників органів громадського самоврядування

Ватутінської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів  №5 Ватутінської міської ради Черкаської області

від 13 червня 2016 року

 

Візитна картка школи

У школі навчається 282 учнів, що складає 12 класів.

Школа І ступеня –  4 класів – 111 учень

Школа ІІ ступеня – 6 класів – 139 учнів

Школа ІІІ ступеня – 2 кл.  -32

  • 10 –  екологічний профіль – 15 учнів
  • 11 – екологічний  клас – 17 учнів

  Школа має комп’ютерний клас, забезпечена   мультимедійним проектором.

 

    Директором  школи  Гаврищук Інна Петрівна. Педагогічний стаж – 20 років, на посаді директора – 5 років.

    До складу адміністрації входять:

  • Архипенко Тетяна Іванівна– заступник директора з навчально-виховної роботи.

-   Калиушко Людмила Вікторівна – заступник директора з виховної роботи.

 

Аналіз роботи школи за 2015-2016 навчальний рік

 

Діяльність Ватутінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Ватутінської міської ради Черкаської області у минулому 2015-2016 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»

Заклад  здійснював свою діяльність відповідно до Статуту. Навчально-виховний процес відбувався в одну зміну.

         Відповідно  Закону України «Про мови» та Державної програми розвитку і функціонування української мови  вся документація закладу ведеться українською мовою, у класах оформлено куточки державної символіки.

       Протягом року школа повністю була забезпечена кадрами: всього 34 учитель ( 26- основні працівники). Розподіл педагогів за такими кваліфікаційними категоріями:

спеціаліст вищої –11

спеціаліст першої – 10

спеціаліст другої- 2

спеціаліст- 3 ( з них 3- молоді вчителі)

 педагогічні звання:

заслужений учитель України -1

учитель-методист - 2

старший учитель- 11

       Серед педагогічних працівників нараховується  4   вчителів пенсійного віку,  3  молодих спеціалістів.

За навчальний рік звільнено 1 педагогічного працівника, який працював згідно строкового договору ( Дробот А.) Плинність кадрів у школі складала 0%.

          У 2015 – 2016 навчальному році методична робота в школі забезпечувала реалізацію наступних директивних документів: Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національну доктрину розвитку освіти, міські програми «Вчитель», «Обдаровані діти», Програму розвитку та функціонування української мови, нормативних документів МОН України.

         Для реалізації науково- методичної проблеми школи « Інноваційна діяльність для розвитку креативної особистості» протягом року тривав активний пошук нових форм  підготовки вчителя у загально-методичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному аспектах. Головними напрямками роботи були: забезпечення професійною інформацією, підтримка інноваційної діяльності вчителів, підтримка в підготовці до атестації, організація підвищення кваліфікації вчителів, узагальнення і поширення досвіду роботи, діагностика педагогічних працівників. Педагоги школи  підписали фахову пресу, у їх розпорядженні - вільний доступ до мережі ІНТЕРНЕТ.

         В рамках даної проблеми педагоги впроваджували новітні педагогічні технології, спрямовані на розвиток творчого потенціалу особистості школярів. Проводилася наступна робота:

*затверджено на засіданні МР план роботи за науково-методичною проблемою на 2015-2016 н.р. ;

* оформлено в методичному кабінеті презентаційний матеріал щодо креативної освіти ;

*проведено проміжну  діагностику членів педагогічного колективу щодо готовності працювати за новою методичною проблемою;

*розпочато створення банку « інформації»;

*проведено круглі столи членами фахових методичних об’єднань « Метод проектів як один із шляхів розвитку творчої особистості »; « Нетрадиційні  форми роботи як засіб формування компетентної особистості»; « Застосування активних методів викладання предметів філологічного напрямку як один із шляхів розвитку креативної особистості»; « Практичні методи розвитку творчого мислення».

         Тема розвитку креативності відображена у спільній роботі з батьками. Вони були учасниками свят, розваг, ходили у турпохід, готували осінню ярмарку, брали участь в оформленні класних кімнат.

         Свідченням високого рівня результативності науково-методичної роботи є  участь педагогічного колективу у професійному конкурсі 

 « Учитель року». До участі у міському  етапі було залучено таких  педагогів школи :  Вавілову Т.І., Крутя В.П., Добровольську О.А., матеріал   висвітлено на сторінках шкільного сайту.

        Творчим внеском у методичну роботу школи стало проведення педагогічних читань, присвячених видатним педагогам. Зокрема , Арутюнян Л.О., Вавілова Т.І. підготували матеріал на міське педагогічне читання на тему: «Ідеї  Я.А.Коменського впроваджуємо в практику».

        Заслужений учитель України Довбуш М.Г. подала роботу на обласну виставку ППД на тему: «Самоврядування в початкових класах», яка відзначена Грамотою ЧОІПОПП. Кращі розробки уроків з використання інтернет - ресурсу подали до інституту післядипломної освіти педагоги : Арутюнян Л.О., Добровольська О.А., Марченко С.В.

Певна робота проводилася спільно з психологічною службою: психолого-педагогічний семінар « Гра на уроці з дітьми з особливими потребами».

Під час проведення тижня педагогічної майстерності свої уроки представили Доденко Н.М., Шинкарьова В.М., Арутюнян Л.О., Вавілова Т.І., Фортеленко І.М. 

На базі закладу проводилися семінари з методичної та виховної роботи. В обласному інтернет-семінарі взяла участь Довбуш М.Г. «Самоврядування в початковій школі. Досвід». Учасниками вебінарів  були вчителі Вавілова Т.І., Клапоушенко О.І., Бондаренко К.М.( Типологія і структура уроків),  Арутюнян Л.О. (Інноваційна діяльність педагога).

Учасниками обласних семінарів-практикумів були : Добровольська О.А.( «Кроки до порозуміння»), І.М.Фортеленко («Зерна досвіду позакласної та позашкільної роботи з учнями»).

        Кращими уроками у навчальному році визнано уроки  В.М.Шинкарьової, В.О.Островської 7-А клас « Творчість казкаря С.Лірника» ,Архипенко Т.І. 5клас «Борис Олійник – сіяч правди»,В.М.Шинкарьової, Л.О.Арутюнян 10 клас «Старицький видатний український діяч», Л.Г.Короленко 1 клас « Правила особистої гігієни»,  Доденко Н.М. у 9 класі « Лісова та деревообробна промисловість», Л.В.Калиушко у 5 класі

«Петриківський розпис» та інші.

        Предметні тижні фізики та математики, обслуговуючої праці, основ безпеки життєдіяльності, англійської мови засвідчили , що вчителі О.І. Клапоушенко, Т.І.Вавілова,І.П.Гаврищук, І.М.Фортеленко,О.М. Мельниченко приділяли належну увагу позакласній роботі зі своїх предметів. 

          Вчителі закладу щорічно ведуть  моніторинг навчальних досягнень своїх вихованців.

  Учнів 1-го класу оцінено вербально, 249 учнів  2-11 - атестовано. За високі досягнення в навчанні  9 осіб    нагороджено « Похвальним листом» , що менше в порівнянні з минулими роками. 4 випускники  отримали - Похвальну грамоту «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», що менше на 2 учні, ніж у 2015 році. За підсумками навчального року  закінчили навчальний процес  на високий рівень  9 учнів, що становить 3,6  % , на достатній рівень -  74 учні, що становить  29,7  %, на середній  рівень -127   учнів, що становить 51 % , на початковий рівень - 39 , що становить   15,7%. Зросла кількість учнів , які мають середній рівень навчальних досягнень. Найнижчий ПЯН  по закладу у 7-Б класі-24,4%, найвищий у 2 класі -64,1%.

           ДПА у 4 класі пройдено 100%, у 9кл  ДПА пройшли 94%, 6% учнів- звільнено за станом здоров я.

           Результатом реалізації локального довгострокового проекту  «Обдарована дитина» стали успішні виступи учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах та конкурсах. Безперечним успіхом є здобуття призового місця учня 11 класу Семерика Вадима  на олімпіаді з екології у ІІІ етапі ( вчитель Доденко Н.М.)., І місця  у ІІ етапі з географії учасника обласного етапу  Мруги Т.( учитель Доденко Н.М.), І місця у ІІ етапі з обслуговуючої праці Аль-Бухаісі Л.( вчитель ФортеленкоІ.М.). І місце у ІІ етапі конкурсу ім. Яцика   посіла учениця 3 класу Данілова В. (вчитель Довбуш М.Г.). Школа має призові місця за підготовку учасників літературних конкурсів, а саме:

І місце в міському етапі конкурсу юних поетів  «Тарасові шляхи» учениця 9 класу Кірюшкіна Н., І місце в обласному конкурсі « Я гордий тим, що українцем звуся» учениця 9 класу Кірюшкіна Н ( учитель Архипенко Т.І.) 

         Окрім того, протягом  навчального року  педагоги школи спонукали дітей до участі у різноманітних конкурсах математичному «Кенгуру» 30     учнів, природничому  «Колосок» 32учнів, літературних :

 «Об’єднаймось , брати мої», «Розкрилля душі»

 

Виховна робота

Виховна робота в школі орієнтується на нормативно-правову базу з питань виховної роботи, а саме Закони України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини», «Декларацію про права дитини» та нормативно-правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, органів місцевого самоврядування.

Виховна робота педагогічного колективу школи підпорядкована науково-методичній проблемі міста: «Розвиток креативного потенціалу учасників навчально-виховного процесу через використання інноваційних технологій», проблемній темі школи « Інноваційна діяльність для розвитку креативної особистості » та виховній проблемі школи: «Національно-патріотичне виховання учнів – один із пріоритетних напрямків формування компетентної особистості».

Виховну роботу в закладі забезпечують:

  • заступник директора з виховної роботи Калиушко Людмила Вікторівна,
  • заступник директора з навчально-виховної роботи Архипенко Тетяна          Іванівна,
  • педагог-організатор Весеньова Олена Андріївна,
  • вчитель музичного мистецтва – Коломієць Інна Ігорівна;
  • в класах – 12 класних керівника.

         Зусилля всього колективу спрямовані на виховання свідомих громадян, патріотів, професіоналів, тобто людей з певним світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток та розвиток демократичного суспільства в Україні.

         У школі діє методичне об'єднання класних керівників, яке працює над проблемою: «Використання інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника як засіб формування креативності інноваційної особистості». Засідання методичного об’єднання проводяться 4-6 разів на рік.

Виховний процес в школі ґрунтується на відкритому діалозі педагога і дитини, що створює оптимальні умови для розвитку позитивної мотивації до навчання, формує якості особистої відповідальності, спрямовує до розвитку творчого потенціалу. Для досягнення поставленої мети були виявлені чинники і створені сприятливі умови для самореалізації особистості в шкільному середовищі, відібрані ефективні методи та форми роботи як з колективом учнів, так і з кожною особистістю. Основною функцією педагога як суб’єкта виховного процесу є забезпечення умов для самореалізації, самодіяльності, самоврядування й творчого розвитку особистості учня. Виховна робота у ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 проводиться за такими напрямками:

  • Громадянське виховання
  • Родинно – сімейне виховання
  • Національно-патріотичне виховання
  • Трудове виховання і профорієнтація
  • Художньо – естетичне виховання
  • Правове , моральне виховання
  • Екологічне виховання
  • Превентивне виховання
  • Формування здорового способу життя
  • Учнівське самоврядування.

Батьківська громадськість – важливий союзник школи у вихованні учнів, тому з батьками організовано такі форми роботи:

  • Батьківські збори
  • Бесіди (колективні, групові, індивідуальні)
  • Дискусії
  • Зустріч за «круглим столом»
  • Дні відкритих дверей
  • Оформлення куточків для батьків
  • Консультації у телефонному режимі
  • Анкетування.
  • Відкриті уроки.

        

     У Ватутінській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5 Ватутінської  міської ради Черкаської області патріотичне виховання здійснюється як на уроках, так і під час позакласної роботи.

    Протягом звітного періоду проведено низку тематичних заходів з відзначення історичних та пам'ятних дат, а саме: День Захисника Вітчизни, День виводу військ з республіки Афганістан, День Соборності та Злуки, День Скорботи і вшанування в Україні пам'яті жертв війни, День пам’яті бою під Крутами, День партизанської слави, День Небесної сотні, День Перемоги, День визволення України від фашистських загарбників, День пам’яті жертв голодомору  тощо.

    На багатьох заходах, які проходять в навчальному закладі присутні ветерани війни та праці, учасники АТО, волонтери. 

    Шляхами реалізації військово-патріотичного виховання у позакласній роботі були тематичні місячники та декади: місячники військово-патріотичного виховання ( проходять у жовтні, лютому ), декада правових знань ( грудень), Вахта пам'яті до дня Перемоги.

     В школі традиційно проходили концерти, зустрічі поколінь, уроки мужності, години пам'яті, виховні години, бесіди за темами «Пам’ять не загасає», «Всі квіти світу –ветеранам»,  «Їх подвиг безсмертний» , «Вони воювали за Батьківщину». Зокрема, в рамках Року вшанування учасників бойових дій на території інших держав, у січні 2015 року  були проведені уроки мужності, учні старшої школи спільно з громадською організацією воїнів – афганців «Ніхто, крім нас» поклали квіти до пам’ятника воїнам – афганцям та зустрілися в міському краєзнавчому музеї.

     В навчальному закладі оформлено  куточок «Слава Україні, Героям Слава» поновлюється новими   інформаційними матеріалами.

З метою належного відзначення знаменних  дат проводились мітинги, вахти пам’яті  та покладання квітів до пам’ятних місць міста. Активними учасниками цих заходів стали учнівські колективи   9-х та 10 класів.

  

   З метою посилення ролі родини   національно-патріотичного виховання молоді класний керівник 4 класу Марченко С.В. працювала за напрямком  родинно-сімейне виховання. Разом з батьками проведені лекції, тренінги, диспути, свята.

      Родинні спортивні свята, «Дні спорту», фестивалі, спартакіади, футбольні турніри, Олімпійські уроки, цікаві екскурсії є не тільки засобом пропаганди здорового способу життя, але й потужним засобом виховання патріотизму й національної свідомості.

Працюють в школі військово-патріотичні гуртки «Пам'ять поколінь», «Пошук», «Юний стрілок», «Патріотична пісня». Цікавими для гуртківців є туристичні походи, під час таких походів учні поглиблюють свої знання з історії рідного краю.

   Організовуються і проводяться з учнями свята «Андріївські вечорниці», фестиваль патріотичної пісні.

  Учень  школи Семерик В. нагороджений значком «Відмінник Захисту Вітчизни» за вивчення предмету Захист Вітчизни (військова частина Оршанець).

        

У школі організовано такі форми правового навчання та виховання учнів:

-        Тематичні загальношкільні лінійки та класні години;

-        Тижні (жовтень, грудень) та місячник правових знань (листопад);

-        Правовий брейн –ринг між учнями 9 та 10 класів;

-        Вікторини та конкурси на правову тематику для учнів 7-8 класів;

-        Конкурс малюнків «Світ моїх прав»;

-        Участь команди школи у міському конкурсі «Подорож по алеї правових знань»;

-        Зустрічі з юристами та працівниками правоохоронних органів;

-        Лекції, бесіди на правову тематику;

-        Анкетування;

-        Уроки правознавства;

-        Олімпіади з правознавства;

-        Відвідування категорійних сімей вдома.

 

При школі працює батьківський лекторій, який збирається один раз на місяць, на якому проводяться бесіди направлені на попередження дитячої злочинності, зміцнення здоров’я, недопущення жорсткого поводження з дітьми. Загальношкільні батьківські збори, лекції, бесіди лінійки спрямовані на заборону пропаганди жорстокості, насильства, бездуховності, попередження негативного впливу вживання наркотичних засобів, алкоголю, тютюнових виробів на здоров’я та взаємовідносини в сім’ї.

Крім групових форм роботи з батьками, використовуються також індивідуальні: бесіди, консультації, поради.

Діють спільні план школи та служби у справах дітей, щодо профілактики підліткової злочинності, дитячої бездоглядності, в плани включаються також пункти, такі як: організаційне забезпечення профілактики злочинності, правове забезпечення профілактики злочинності, мінімізація злочинного впливу на неповнолітніх та учнівське середовище.

Навчальний заклад тісно взаємодіє з правоохоронними органами міста, яких керівництво закладу постійно запрошують для читання лекцій на уроках та факультативах з права; з комісією в справах неповнолітніх, службою у справах дітей, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, працівниками міського управління юстиції.

З метою організації змістовного дозвілля учнів у позаурочний час, посилення профілактичної роботи, в школі працювали та працюють наступні гуртки :

Назва гуртка           

Керівник гуртка

Клас

1

«Юний стрілець»

Круть В.П.

вч.Захист Вітчизни

10-11

2

Туристсько-краєзнавчий «Пошук»

Добровольська О.А.

вч.історії

10-11

3

«Пам'ять поколінь»

Калиушко Л.В.

ЗВР

7-А

7-Б

4

  Патріотична пісня гурт «Барвінок»

Коломієць І.І.

вч. Музики

5-9

5

«Інформатик»

Бондаренко К.М.

вч.інформатики

5-9

 

Гурткова робота здійснюється на основі Типових програм МОН України та авторських програм. На основі програм розроблені плани роботи на І, ІІ семестри.

Результативними в роботі є гуртки вокального співу «Барвінок» (керівник Коломієць І.І.), «Юний стрілок» (керівник Круть В.П.). Вихованці гуртків є активним учасниками міських та обласних конкурсів, фестивалів.

Також наші учні відвідують міські гуртки і секції, а саме (2015-2016 н.р):

       ДЮСШ – 22 осіб

СЮТ – 21 осіб

Школа мистецтв – 40 осіб

ФК «Ретро» - 8 особи

БК – 24 особа

Бокс «Кузня» - 2 осіб

Танцювальна студія «Стайл» - 9 осіб

Атлетичний зал «Атлант » - 4особа      

Теквандо – 6 осіб

Створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу

Відповідно до вимог чинного законодавства розподіл функціональних обов’язків з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності між працівниками Ватутінської ЗОШ №5 видано наказ по закладу  від 01.09.2015 № 103 «Про організацію охорони праці та безпеки життєдіяльності з учасниками навчально-виховного процесу»

         З метою контролю за виконанням вимог законодавства з охорони праці розроблені та затверджені інструкції за видами діяльності, ведеться реєстрація та облік видачі цих інструкцій у журналах відповідної форми.    

         Один раз на три роки за планом роботи закладу проводиться навчання та перевірка  знань працівників школи з питань охорони праці  та з безпеки життєдіяльності, техніки безпеки, пожежної безпеки. Формою перевірки є іспит, який проводиться за екзаменаційним білетами у вигляді письмового опитування. Остання перевірка знань була проведена у 2013 році. Результати перевірки оформлені протоколом.

         В навчальному закладі наявні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів із питань охорони праці працівників та учнів  школи. Вступний інструктаж, інструктаж на робочому місці та з пожежної безпеки для працівників проводиться своєчасно з реєстрацією у відповідних журналах.

         Вступний інструктаж учнів проводиться на початку навчального року згідно «Програми вступного інструктажу для учнів» з реєстрацією на окремій сторінці журналу обліку навчальних занять. Вчителі фізики, біології, хімії, трудового навчання, фізичного виховання, інформатики проводять первинні та повторні інструктажі перед початком практичних, лабораторних робіт.    

На початок кожного навчального року оформлено всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, наявний акт готовності НВК до 2015-2016 навчальний рік (серпень 2015), призначено осіб, відповідальних за пожежну безпеку та електрогосподарство закладу. В липні 2015 року проведені лабораторні виміри опору контуру заземлення та ізоляції електромереж. Заклад забезпечений  протипожежним інвентарем, наявні вогнегасники типу ВП-5 в кількості 13 шт.

 

КОШТОРИСНІ витрати

щодо підготовки Ватутінської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів  до роботи  навчальному 2015-2016 році.

 

2015-2016 роки:

 За кошти  фонду народного депутата Верховної Ради України «Люди мають жити краще!» придбано:

  1. Придбано оргтехніки на суму 12тис.грн.
  2. Газонокосарку на суму 2,5тис.грн

За кошти фонду народного депутата обласної ради Бойка В.В.

               1.Сплановано заміну склопакетів у актовій залі на суму 14тис.грн

          За державні кошти:

               1.Придбано в кабінет фізики комплект засобів навчання на суму (5075,00 грн);

               2. Тонометр (221,30 грн)

               3. Встановлено електронний тепловий лічильник (32 117,00 грн).

За батьківські кошти всього 6 204грн:

1кл   168грн    (вапно, миючі засоби)

2кл   1700грн  (шпалери,миючі засоби)

3кл   1000грн  (заправка картриджів,господарчі товари, будівельні матеріали)

4кл   1000грн  (чашки,заправка картирджів)

5кл, 6кл 766грн (ремонт в роздягальнях для дівчат та хлопців )

7-а кл 880грн  (крейда шкільна, господарчі товари)

7-б кл

8 кл 300грн (заправка картриджів)

9 кл 310грн (папір, електролампочки)

10кл 80грн  (пачка паперу)

11кл   подарунок школі (штори в актову залу)

 

В школі є нагальна потреба в капітальному ремонті покрівлі основної споруди та майстер, що заплановано було і ще в Перспективному плані ремонту школи на 2005-2015 роки. Проблему не вирішено, в зв’язку з браком коштів.

 

ЗАВДАННЯ НА 2016-2017 навчальний рік

  • Надавати якісні освітні послуги, дотримуючись норм законадвства в освітній галузі
  •  суворо дотримуватися вимог законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально – виховного процесу в установах і закладах освіти; виконання Статуту школи всіма учасниками навчально-виховного процесу;
  • постійно залучати фахівців та спільно з ними проводити з учнями 1 – 11 класів, їх батьками роз’яснювальну, просвітницьку роботу, заходи з профілактики захворювань та дитячого травматизму в навчально – виховному процесі та в побуті,  бесіди про дотримання правил безпечної поведінки, тощо;
  • посилити профілактичну роботу щодо попередження дитячого травматизму

 

Категорія: Загальношкільні рішення | Переглядів: 190 | Додав: Admin_sc_5 | Рейтинг: 0.0/0