Вітаю Вас, Гість
Головна » 2014 » Березень » 2 » Звіт за 2013-2014 н.р.
13:29
Звіт за 2013-2014 н.р.

Звіт

з виховної роботи за 2013-2014 н. р.

 

Одним з головних завдань виховної роботи школи в 2013-2014 навчальному році було створення здорового культурно-виховного середовища для розвитку дитини, а саме: навчити учнів свідомо ставитися до власного здоров’я, розуміти його значення, формувати та утверджувати здоровий спосіб життя, що забезпечить повноцінний розвиток дітей, охорони та зміцнення їх здоров’я, формувати вміння правильно поводитись у критичних життєвих ситуаціях і надавати необхідну допомогу собі та оточуючим, так як сучасні тенденції розвитку освіти, рівень і структура дитячої захворюваності, екологічна і соціоекологічна ситуація, потреба в підвищені рівня загальної культури і культури здоров'я учнів – усе це переконує у необхідності визнання здоров'я однією з найважливіших людських цінностей.

Виховна робота школи відображалася у системі загальношкільних заходів, роботі органів учнівського самоврядування, роботі з батьківською громадськістю, спільній діяльності школи та громадських організацій.

Реалізація основних завдань і принципів виховання здійснювалася в ряді пріоритетних напрямків.

1. Ціннісне ставлення до себе

Виховними досягненнями цього напрямку є усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, соціального, духовного, психічного, культурного); прагнення бути фізично здоровою людиною; уміння орієнтуватися та адаптовуватися у складних життєвих ситуаціях, розв’язувати конфлікти на основі принципів толерантності. У зв’язку з цим було проведено заходи:

1. Бесіди: - «Світ моїх захоплень» (6 клас); - «Умій сказати «Ні – палінню» (9 клас); - «Майбутнє без СНІДу» (7 клас); - «Наркоманія та ВІЛ-інфікування» (8 клас); - «Попередження паління, алкоголізму, токсикоманії, наркоманії та СНІДу» (10-11 класи); - «Рух заради здоров’я» (6 клас); - «Здоровий спосіб життя чи …» (7 клас); - «Я Буду здоровим» (3-Б клас); - «Історія спорту»; - «Спорт як засіб відпочинку»; - «Обережно – негода» (2 клас); - «Ветерани спорту міста»; - «Олімпійські чемпіони незалежної України»; - «Досягнення українських спортсменів»; - «З історії спорту»; - «Моя особиста гігієна» (6 клас); - «Мої права та обовязки» (2 клас); - «Дотримання правил поведінки на льоду та замерзлих водоймах»; - «Правила поведінки під час сильних морозів»;

2. Осінній ярмарок (вересень);

3. Профілактичні бесіди шкільної медичної сестри:- спільно з медичною сестрою школи для учнів 5-8 класів практичні навички щодо надання першої допомоги при отруєнні побутовим, чадним газом;

4. Спеціалістів МЦСССДМ та ТЧХ;

5. Бесіди в початковій школі «Профілактика інфекційних захворювань»;

6. Спортивні змагання під час проведення Олімпійського тижня та місячника «Спорт для всіх-спільна турбота» (вересень, квітень);

7. Участь в обласному турі Всеукраїнського конкурсу літературних творів «Ода юним олімпійцям України» (вересень);

8. Тиждень здорового способу життя (грудень);

9. День Здоров’я (квітень);

10. Свято (конкурс) «Міс «Золота осінь» (5-7 класи);

11. Тиждень «Увага! Діти на дорозі»;

12. Тиждень української писемності «Люби, вивчай рідну мову» (листопад);

13. Проведення місячника безпеки використання газу у побуті (листопад);

14. Новорічний бал-маскарад для учнів 8-11 класів (грудень);

15. Свято «Різдвяна казка» (2-5 класи); .

2. Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Виховним досягненням цього напрямку є знання та розуміння особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських цінностей, уміння співпрацювати з іншими, працювати в групі та колективі, уміння прощати та просити пробачення , єдність моральної свідомості та поведінки, слова та діла, значимості інтеграції національних та загальнолюдських цінностей. У зв’язку з цим найцікавіше проведено:

1. Бесіди, виховні години: - «Мама, тато, я – спортивна сім’я»; - «Українські традиції: щедрівки»; - «Толерантність і терпимість» (11 клас); - «Неформальні дитячі обєднання» (6 клас); - «Стосунки між одноліткаит» (6 клас); - «Цінуй батька й неньку» (2 клас); - «Кращий мамин помічник»;

2. Проведення українських вечорниць (13.12.2013);

3. Свято Валентина (14.02.2014)

4. Свято «Лицарський турнір» (23.02.2014);

5. Свято 8-го Березня

3. Ціннісне ставлення до праці

Виховним досягненням цього напрямку є сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, значимість суспільно-корисної праці, навичок самообслуговування, ведення домашнього господарства, позитивно-емоційного ставлення до проці як до форми буття і способу самореалізації особистості. За напрямком було проведено:

1. Година спілкування «Вибір професії» (11 клас);

2. Бесіда "Цікаві професії світу" (9 клас)

3. Відвідування учнями 9-х та 11-х класів свята відкритих дверей в ПТУ ім. Орлова (березень);

4. Похід в дитячу бібліотеку на конференцію по захисту прав працівників різних напрямків праці (9-10 класи) (жовтень);

5. Відвідування центру зайнятості (листопад, квітень);

6. Святковий концерт до дня Учителя «Спасибі, Вам, учителі!»

7. Санітарна година (прибирання в класному кабінеті);

4. Ціннісне ставлення до природи

Виховним досягненням цього напрямку є усвідомлення себе як невід’ємної частини природи, взаємовідносин людини та природи, бережливого ставлення до природи, пізнавального інтересу, екосистемного підходу до розв’язання екологічних проблем, стратегій і технологій їх вирішення в інтересах екологозбалансованого розвитку суспільства. У зв’язку з цим проведено заходи:

1. Бесіди на теми: - «Чорнобильська трагедія: уроки пам’яті (5-11 клас)»; - «Планета у нас одна» (6 клас);- «Я і природа» (7 клас);- «Віч-на-віч з природою» (2 клас);

2. Тематичну лінійку «Чорнобиль стукає у серце»;

3. перегляд документального відеофільму «Чорнобильська трагедія 1986 року».

4. Екскурсія до річки (6 клас);

5. Екскурсія до зимового парку (січень);

6. Участь учнів школи в міському суботнику (листопад, квітень);

7. Прибирання шкільної клумби (квітень);

8. Тиждень екології (квітень);

9. Туристичний похід до лісу з розвагами та приготуванням каші (вересень, квітень);

5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Виховним досягненням цього напрямку є формування естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві: пізнавальльного інтересу до мистецтв, їх взаємодії та взаємозв’язку, здатності цілеспрямовано сприймати , відчувати, правильно розуміти мистецтво, здатності до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини. На протязі року було проведено:

1. Година класичної музики (11 клас);

2. Година спілкування на тему: «Писанкарство – традиційне українське мистецтво»; - «Мистецтво - це...» (2 клас);

3. Участь в обласному конкурсі серед учнів загальноосвітніх шкіл міста «Світ моїх прав» (виготовлення малюнку) (вересень);

4. Конкурс пісні «Гей, співай, козаки» (3-4 класи, жовтень);

5. Участь в ІІ (обласному) етапу Всеукраїнського конкурсу «Безпека та мир в Україні» (жовтень);

6. Конкурс малюнків на тему «Права і закони в казках» серед учнів 3 – 7 класів (листопад);

7. Виставку малюнків на тему "Без верби та калини – немає України” (листопад);

8. Участь у І (обласному) етапі Всеукраїнського гуманітарного конкурсу «Космічні фантазії» (грудень);

9. Участь у конкурсі дитячого малюнку «Охорона праці очима дітей» (лютий);

10. Вікторина з нагоди 200-річча Ч. Діккенса (11 клас);

11. На протязі року викладається предмет «Художня культура» (11 клас).

6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Виховним досягненням цього напрямку є формування і усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини: почуття любові до рідного краю, Батьківщини, народу, українських законів, активної життєвої позиції щодо негативних негативних проявів у соціумі, правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства, почуття патріотизму, національної свідомості, розвиненої правосвідомості, культури міжетнічних. У зв’язку з цим проведено виховні заходи:

1. Бесіди: - «Що мені відомо про голодомор» (6 клас); - «Права дитини»;- урок «Моя Україно» (6 клас);

2. Тиждень правових знань (жовтень);

3. Урок-діалог «Вчимося жити у мирі і злагоді» 9 клас;

4. Круглий стіл «Права дитини. Закон і реальність» 10 клас;

5. Акція «Ти це можеш» (допомога людям похилого віку, жовтень);

6. День українського козацтва (жовтень);

7. Козацькі розваги (10-11 кл.) (жовтень);

8. Виховні години, присвячені 67- річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників;

9. Участь у міському конкурсі «Я-патріот» з нагоди 110-ї річниці від Дня народження М.Ф.Ватутіна;

10. Відзначення Дня Соборності України (січень);

11. Екскурсія в музей бойової слави ЗОШ №6 (До дня партизанської слави, вересень);

12. День Пам’яті до річниці визволення Звенигородщини від німецько-фашистських загарбників;

13. День пам’яті подій під Крутами: презентація «Героям Крут присвячується» (11 клас);

14. Проведення святкового заходу до дня захисту Вітчизни (лютий);

15. Вшанування ветеранів Великої Вітчизняної війни, які проживають у мікрорайоні школи та привітання їх зі святом Перемоги.

Важливим аргументом самоврядування дитини є учнівське самоврядування, яке направляє до пошуку шляхів, оцінок, позицій життєвої активності. Виходячи саме з таких позицій, в школі створено модель учнівського самоврядування – «Парламентська республіка». Головою виконавчої влади є президент школи Кривоносова Лілія учениця 8-го класу, якій підпорядковуються п’ять міністерств: освіти, культури, внутрішніх справ, праці, спорту та здоров’я. Учнівське самоврядування школи є активним учасником всіх загальношкільних заходів, міських конкурсів, змагань, акцій.

У школі протягом кількох років діє чітка система обліку відвідування учнями занять. Щоденно черговий вчитель після першого збирав дані про учнів, відсутніх на уроках, уточнюючи причини відсутності та заповнював шкільну книгу обліку відсутності учнів на уроках. Кожний класний керівник вів облік відсутності учнів свого класу в журналі та в папці, в якій збираються документи про причини відсутності кожного учня (довідки з лікарні про хворобу, заяви батьків тощо).

Категорія: Звіт виховної роботи | Переглядів: 49 | Додав: Admin_sc_5 | Рейтинг: 0.0/0